perjantai 23. lokakuuta 2009

Päivitystä täältä neljän seinän sisältä...


Viimeisen viikon aikana ei nimittäin ole paljon tullut poistuttua täältä kotoa. Onneksi tykkään tästä meidän asunnosta niin kovin, ettei kotosalla olo harmita kauheasti. :) Ja sitäpaitsi narrasin vähän, sillä kävinhän mä maanantaina yhden vanhan luokkakaverin kanssa kahvilla tuolla ostoskadulla. Ja tiistaina sain kaffetteluseuraa yhdestä uudesta tuttavuudesta. 


Keskiviikkona oli viimeinen kerta synnytysvalmennuskurssia. Nyt siis ilmeisesti mun pitäisi olla hyvin valmistautunut synnytykseen... No en ole! Kaikenlaisia hengitysharjoituksia sun muita pitäisi alkaa täällä tekemään, mutta kun olen luonteeltani niin peruslaiska, on aloittaminen aina tosi hankalaa. Huomenna aloitan! Tai jo ehkä tänään illalla! ;)


Mulla on nykyään ihan koko ajan nälkä. Ja siis tosissaan nälkä, eikä mitään mielitekoja vaan. Vaikka on niitäkin tietty. Mutta siis saatan vaikka keskellä yötä herätä siihen että mahassa möyryää, ja tällöin ei aiheuttajana ole vauva, vaan kiljuva nälkä. Tänäänkin siis heräsin kuudelta syömään aamupalaa, ja menin sen jälkeen takaisin nukkumaan. Hahaa. Pikkuisen on rytmit mulla sekaisin. 


Hui, kun mua on alkanut jännittämään tuo influenssa A(H1N1), eli siis tuttavallisemmin sikainfluenssa. Varsinkin Suomen medioista saa joka päivä kuulla ja lukea kaikenlaisia kauhukertomuksia tuosta kamalasta taudista. Mä olen nyt miettinyt pääni puhki että pitäisikö se rokotus ottaa vai ei. Nyt kun nuo kuolemantapaukset ovat kovasti lisääntyneet, mua rupeaa pikkuhilja todenteolla pelottamaan. Olen nähnyt jo painajaisia siitä, miten me ollaan lähdetty kotoa evakkoon sen takia. Tällä hetkellä olen sitä mieltä että otan sen rokotuksen, jos se mulle vain annetaan. Menen maanantaina taas neuvolaan, ja siellä meinaan kysellä että mistäs sen rokotuksen voisi käydä hakemassa. Tämän maan systeemit kun ei ole mulle vieläkään ihan selkeitä. 


Vauvalla tuntuu kaikki olevan ihan ookoo, se liikkuu ja potkii nykyään todella paljon. Ja tykkää siitä jos Ben sille vähän masun läpi juttelee. Ikäänkuin pysähtyy kuuntelemaan. :) 


Mutta juu, eipäs tässä kummempia kuulumisia nyt sitten olekaan. Poistun tästä takavasemmalle, eli jääkaapille!

Ei kommentteja: