keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Uusi alku

Mä olen nyt pitkään pyöritellyt ajatusta blogimaailmaan palaamisesta. Tässä vuoden 2011 ja tämän päivän välillä on tapahtunut niin paljon, että mulla ei kertakaikkiaan ole ollut aikaa tai energiaa kirjoittaa tänne mitään. Nyt on elämäntilanne taas ihan erilainen, ja päätin, että blogille on taas aikaa. Viimeisen sysäyksen sain luettua nettituttuni positiivisen blogipostauksen, munkin tekee mieli taas kirjoittaa! :)

Mitenköhän kiteyttäisin reilut kaksi vuotta silleen suht lyhyeen tekstinpätkään? No, kokeillaanpa. Vuonna 2011 aloitin virallisesti maisterinopintoni, ja sitä tutkintoa väänsinkin veren, hien ja kyyneleiden saattamana tähän kesään saakka. Väitöstilaisuus oli viimein lokakuun alussa, ja nyt joulukuussa musta tulee MSc Public Administration. Mitähän muuta? Olen tehnyt paljon vapaaehtoishommia, sekä Baby Be Goodille, että esimerkiksi Alankomaat-Suomi Yhdistykselle. Baby Be Good-hommista on tulossa astetta virallisempia nyt, kun alan tekemään heille viikottain töitä. Olen innostunut virkkaamisesta ja aloittanut laulamaan suomalaisessa naiskuorossa. Sokerina pohjalla: meille syntyi ihana pieni tyttövauva kesäkuussa. Mulla on ollut kuulkaa monta rautaa tulessa.

No niin, aika helpostihan tuon tekstinpätkän rustaaminen sujui. Kyllä mä tän vielä handlaan! Nähdään siis pian!

-Sanna

Ei kommentteja: