keskiviikko 13. toukokuuta 2009

Ensimmäinen postaus

Huooh. Tai, toinen yritys ensimmäiseen postaukseen. Olin nimittäin kirjoittanut koko pitkän pätkän tekstiä valmiiksi, ja jotenkin onnistuin hävittämään sen.. No, uusi yritys.


Siis.


Moi.


Esittely tähän alkuun: olen Sanna, 28-vuotias Haagissa asuva suomalainen. Alankomaihin (Hollantiin) päädyin ensimmäisen kerran vuonna 2001, jolloin olin täällä Au Pairina kymmenisen kuukautta. Tuona aikana tapasin täällä Benin, poikaystäväni (vai pitääkö sanoa "avomieheni"?). Au Pair-pestini, ja muutaman mutkan jälkeen muutin virallisesti Hollantiin vuonna 2003, ja siitä asti olen täällä Benin kanssa asustellut.


Valmistuin viime syksynä Haagin ammattikorkeakoulusta (Bachelor of European Studies), ja suunnitelmissa on palata takaisin opintojen pariin taas syksyllä. Valmistumisen jälkeen olin muutaman kuukauden töissä, mutta tällä välin olen taas työnhaussa. Huomenna mulla onkin työhaastattelu. En uskalla toivoa kauheen paljoa, sillä olen tulossa Suomeen lomalle muutamaksi viikoksi kesäkuussa, ja tämä pitää tietenkin mainita haastattelussa. No, toivotaan että se ei heitä hirmuisesti haittaisi....


Tämän blogin mä perustin lähinnä sen vuoksi että perheeni ja ystäväni pysyisivät ajantasalla kuulumisistani, mutta muutkin ovat toki tervetulleita lukemaan kirjoituksiani, jos vaan kiinnostaa! Vanhan blogini voitte poistaa suosikeistanne, sille on onnistunut kadottamaan sen osoitteen, käyttäjänimen, sekä salasanan.. Jospa tämän tiedot saisin talletettua paremmin.


Mutta eiköhän tämä riitä näin ekalla kerralla. Toivottavasti keksin pian jotain mukavaa kirjoitettavaa!


Terveisin,


Sanna

3 kommenttia:

- J. kirjoitti...

Khuul, täytyy laittaa blogi seurantaan.. kunhan et jatkossa käytä tätä fonttiväriä, mun silmät meinaa sulaa kun on niin kirkas näyttö :D
-Joonas

Sannulia kirjoitti...

Joo, mä huomasin myös että tää väri on vähän ahdistava. :D

Anonyymi kirjoitti...

kiva lukee mitä teille sinne kauas kuuluu :)

t.suvi