lauantai 23. toukokuuta 2009

Kesä on täällä!

En ole pariin päivään ehtinyt lainkaan kirjoitella, kun täällä on paistanut aurinko niin urakalla, että olen ollut vaan ulkosalla.

Torstaina me mentiin Benin siskon ja sen vaimon kanssa satamaan terassille. Istuttiin siellä monta tuntia. Illalla mentiin tuonne rannalle yhteen Meksikolaiseen ravintolaan syömään. Siellä oli henkilökunta ihan helisemässä kun oli kuulemma kesän ensimmäinen kiireinen päivä. Sen kyllä huomasi. Jouduttiin odottamaan ruokaa lähemmäs kaksi tuntia! Loppuvaiheessa alkoi jo hermostuttamaan, ja valitettiin. Saatiin sitten kierros juomia, leipää, ranskanperunoita ja "spare ribs" ilmaiseksi. No hyvittely kyllä kelpasi, mutta sinne me ei kyllä enää mennä ruuhkapäivinä!

Eilen vietettiin päivää Benin kollegoiden kanssa. Pojat kävi surffaamassa. Mä tyydyin vaan sivusta katselemaan, kun tuo surffaus ei oo ihan mun juttu. Oon kerran kokeillu, ja vietin silloin enemmän aikaa laudan alla uppeluksissa kuin laudan päällä. Pojat kuitenkin tykkäsivät. Surffailun jälkeen mentiin keskustaan drinksuille ja syömään. Eilen syötiin sitten tapas-ravintolassa. Sitä kehun kyllä. Jos eksytte Haagin keskustaan, ja mielenne tekee hyvää ruokaa, käykäähän Y Mucho Masissa!

Tänään ollaan vaan laiskoteltu. Tai no, kyllä mä vähän siivoskelin. Muuten tosiaan vaan lepäilyä sohvalla telkkarin ääressä. Ruokana oli tänään pizzaa, ja jälkkäriksi tein (lähinnä itselleni) raparperikiisseliä. Kylläpä oli hyvää, pitkästä aikaa!

Mutta tässäpä nää kuulumiset.

Vielä pari kuvaa meidän rannasta:


Windsurfers



Muutama auringonpalvoja


Ben näyttää pojille miten surffilaudalle noustaan

Ei kommentteja: